fredag 5. desember 2008

Hektisk tid

Her går det unna, ikke så mye scrapping med alt mulig annet. Jeg gleder meg veldig til neste torsdag, da starter juleferien for min del. Og da har jeg 5 dager på å handle ferdig, pakke inn, og sende avgårde julegaver... Det må da gå. Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at ungene styrer klar av omgangssyka som går på skolen og i bhg her. I dag var bare 4 av 10 barn på Tiril si avdeling friske...

Legger ved en LO jeg lagde for et par uker siden. Tiril har bare såvidt tid til å få med seg hva jeg driver med, hun er så opptatt av leken. Jeg har lekt meg med litt magic mesh, litt glitterlim, og de nye primablomstene. Jeg hadde et bilde til jeg ville ha med, men som jeg ikke fant plass til. Det er derfor stiftet fast i tagen bak hovedbildet. ;)

Jeg har også laget et par nye LOer til albumet mitt med gamle familiebilder, som jeg skal legge inn når jeg får fotografert de.

I morgen skal ungene til svigerforeldrene mine. Jeg og min kjære er nemlig i julebordkomiteen i bygda og skal servere julemat til langt over 100 stykker. Er litt spent på hvordan det skal gå.... Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar